Besvarat

Imei finns ej

  • 26 februari 2019
  • 1 svar
  • 71 visningar

Jag försöker låsa upp min telefon utan att lyckas. Det står att imei numret inte finns hos tre... är det korrekt måntro?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Pettersson 27 februari 2019, 00:39

Hej!

Om det är så att telefonen har blivit utbytt på ett försäkrings- eller garantiärende så finns inte IMEI-numret i det system som används för upplåsning på hemsidan. Du behöver då istället kontakta 3Kundservice på 0735-300 400 - så kan de hjälpa dig med en upplåsning den vägen istället. Även om så inte skulle vara fallet, kan de hjälpa dig ändå! 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej!

Om det är så att telefonen har blivit utbytt på ett försäkrings- eller garantiärende så finns inte IMEI-numret i det system som används för upplåsning på hemsidan. Du behöver då istället kontakta 3Kundservice på 0735-300 400 - så kan de hjälpa dig med en upplåsning den vägen istället. Även om så inte skulle vara fallet, kan de hjälpa dig ändå! 🙂

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings