min telefons imei nummer finns inte hos er enligt er sida men jag köpte den med abonnemang his er och måste låsa upp den nu. Vad är fel?
Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej, vart någonstans hittar du imei-nummret på din telefon? Och matchar det inte nummret som står
på Mitt3? Alternativt på följesedel/kontraktet/avtalet du fick med när du fick din telefon!
på Mitt3? Alternativt på följesedel/kontraktet/avtalet du fick med när du fick din telefon!
Hej @Cecsva !
Detta kan ibland hända om det är så att man har fått sitt IMEI-nummer utbytt, t.ex vid en reparation. Det är dock inga problem utan kundservice kan då beställa operatörskoden till dig. Du kan chatta med dom här.
Detta kan ibland hända om det är så att man har fått sitt IMEI-nummer utbytt, t.ex vid en reparation. Det är dock inga problem utan kundservice kan då beställa operatörskoden till dig. Du kan chatta med dom här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.