[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Pettersson
Visa originalBäst svar av Pettersson
Visa originalVill ni svara på detta Tre ?
Vill ni svara på detta Tre ?
Självfallet är det inte så. Vi skickar ut samtliga beställningar i turordning och detta helt i enlighet med den mängd leveranser vi får av enheter från tillverkaren.
Den information som finns om just era leveranser är den ni själva kan se på leveranssidan på tre.se.
Jag håller tummarna för att era beställningar anländer snart .
Hej!
Jag beställde en Iphone 11 Pro max 64gb för över en månad sedan. Jag reser snart till Frankrike och frågade specifikt ifall jag skulle få den innan jag flög iväg då jag kommer vara borta i över en månad och självklart skulle jag få den inom bara någon vecka Men det har nu gått en månad och jag får samma svar från eran Kundservice samt när jag söker på leveransen “vi har det obekräftat från våran leverantör Apple”. Jag klagar aldrig på något men detta är bedrövligt. Och nämn inte att det är stor efterfrågan på mobilen och det därav tar längre tid för oss att få våra mobiler, för jag kan gå till närmaste Elgiganten, Media Markt, Tele 2 etcetera och köpa/få mobilen på plats.
Och sluta nämn vad som gäller för leveranser, vi alla har förstått det och det är inte det vi undrar över eller är frustrerade över. Inte konstigt att ni har Sveriges mest missnöjda kunder och bland de sämsta recensionerna.
Vänligen, Adrian
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑