Skip to main content

Beställde en 16 PRO 256  25/9.. snart 6 veckor sedan. Har någon fått sin telefon levererad som beställt då?? Har ni ens fått någon information.. där står absolut ingenting i leveransbesked. Var inne på 3 butik där dom var sjukt otrevliga..

någon som fått bättre erbjudande någon annanstans???  Nu börjar det bli orimlig leveranstid och funderar på att reklamera tjänsten/ produkten.. och då för hela familjen..

 

Hej ​@JCMP! Varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Får börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för det sena svaret. Gällande bemötandet i 3Butiken är det väldigt viktigt att sådan feedback kommer in till oss! Om möjligt vore det jättebra om du kunde skriva in om din upplevelse till vår feedback-mejl kundfeedback@tre.se 

Hur ser det ut nu, har du hunnit få din telefon levererad?
Generellt sett har det blivit många förseningar gällande beställningar för iPhone 16, främst på grund av den höga efterfrågan, där utbudet inte räckte till. Obekräftade leveranstider från tillverkare och lång kö för telefonerna ledde tyvärr till att det blev svårt att uppskatta leveranstider ut till er kunder ☹️

Återkom gärna om det är så att du ännu inte fått din telefon, eller om du funderar över något! 🙂


// Vi har flyttat ditt inlägg till Mobil för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar