Besvarat

kan inte ta emot sms

  • 25 August 2019
  • 3 svar
  • 722 visningar

Hej jag skaffa en samsung galaxy A40 och första veckan kunde jag ta emot sms och mms men nu kan jag inte ta emot varken sms eller mms längre
icon

Bäst svar av Jocke 27 August 2019, 08:35

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @henka93.

Märkligt att det har slutat fungera helt plötsligt. Fungerar allt annat för dig? Surf och samtal tänker jag främst på.

Det som alltid är bra att prova (om du har möjlighet) är att sätta i ditt SIM-kort i en annan telefon. Genom att göra det kan man enkelt utesluta om problemet ligger i telefonen. Fungerar det i den andra telefonen kan vi med stor sannolikhet säga att felet ligger i telefonen.

En annan rekommendation jag har är att kontakta teknisk support för att felsöka abonnemanget, telefonen samt om det finns någon driftstörning i området du befinner dig.
hej jocke ja allt annat funkar jag kan även skicka sms enda som inte funkar är att jag inte får nåt sms om nån skickar ett sms till mej
Användarnivå 5
Emblem +10
hej jocke ja allt annat funkar jag kan även skicka sms enda som inte funkar är att jag inte får nåt sms om nån skickar ett sms till mej

Det låter som du behöver felsöka detta närmare med tekniskt support. Kontakta gärna dem så snart du har möjlighet.

Svara