Kunden i fokus?
Jag och min mamma var i en 3 butik och täknade ett nytt abonnemang. Men vi fick ingen information om vilka val man hade. Man kan ta 2gig 5 osv men det slutade med att försäljaren gjorde ett avtal på 10gb utan att ens säga någonting, upptäckte det när vi kom hem för trodde det var 5gb det var vi skulle ha. Sen fattade jag att man har rätt att välja vilken abonnemang man vill av det utbud som erbjuds, till exempel det här 99pot eller nåt sånt inte ett ljud, upptäckte det på nätet. Sammanfattningsvis om kunden är i fokus då skall personalen erbjuda allt man behöver veta innan man gör sitt val. Jag varken vill, behöver eller gått med på 10gb och jag vill ha 2gb eller det misteriösa 99pot. Detta är näst intill bedrägeri av försäljaren. Jag ska välja inte han åt mig. Detta vill jag ha löst direkt annars lämnar jag tel tillbaka och avslutar allt för bli blåst är inget som tilltalar mig. Jag har 14 dgr ångerrätten som enligt konsumentverket är ett rätt enligt lag för alla. En annan sak man inte blir informerad om är att på nätet är det inget start avgift medan i butik är det. Då kan jag göra mitt avtal på nätet och behålla 250 som jag betalde helt i onödan. Om inte dessa så kallade misstag rättas till kommer jag ta detta vidare med en anmälan till att börja med. Kan mina rättigheter och bli lurad istället för hjälpt står inte på min meny
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.