Besvarat

Kvitto på mobil

  • 16 februari 2019
  • 1 svar
  • 257 visningar

Hej jag täcknade om mitt abonnemang hos er och fick en ny mobil men får man ingen order på det eller kvitto på mobil avtal över mobilen. Kan inte ens se någonstans på 3 sidan att jag har en ny mobil eller hitta avtal för den. Som ett kvitto jag skaffat ny mobil och vad det är för någon mm

Mvh Susanne

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 16 februari 2019, 11:48

Hej,

har du fått din nya telefon? Hur beställde du den?

Generellt sett gäller nog:
Om du köpte den i butik bör du ha fått ett avtal och kvitto direkt över disk eller mailat till dig. Detta gäller som garantibevis för telefonen.

Beställde du telefonen via telefon eller internet ska du ha fått med en följesedel i paketet som gäller som kvitto och garantibevis.
Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej,

har du fått din nya telefon? Hur beställde du den?

Generellt sett gäller nog:
Om du köpte den i butik bör du ha fått ett avtal och kvitto direkt över disk eller mailat till dig. Detta gäller som garantibevis för telefonen.

Beställde du telefonen via telefon eller internet ska du ha fått med en följesedel i paketet som gäller som kvitto och garantibevis.

Svara