Besvarat
Lås upp min mobil
Hej! Jag behöver låsa upp mitt simkort. Jag köpte telefonen för mer än ett år sen, i april 2017. Jag bytte då abbonemang med min mamma, så det står att bindningstiden är till 2019-11-02. Kan jag då låsa upp min telefon? Köptillfället är ju mer än tolv månader sen, men abbonemangets bindningstid har det inte gått er år på än. Tacksam för hjälp.
Eva
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
Eva
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Rimligtvis bör det gå eftersom det borde gå på när telefonen är köpt och inte bindningstiden i abonnemanget som används med telefonen.
Testa att begära en upplåsning här: https://www.tre.se/privat/kundservice/mobiler-bredband/las-upp-din-produkt/ så ser du direkt om det fungerar eller inte 🙂
Visa originalRimligtvis bör det gå eftersom det borde gå på när telefonen är köpt och inte bindningstiden i abonnemanget som används med telefonen.
Testa att begära en upplåsning här: https://www.tre.se/privat/kundservice/mobiler-bredband/las-upp-din-produkt/ så ser du direkt om det fungerar eller inte 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.