Hej! Jag behöver låsa upp mitt simkort. Jag köpte telefonen för mer än ett år sen, i april 2017. Jag bytte då abbonemang med min mamma, så det står att bindningstiden är till 2019-11-02. Kan jag då låsa upp min telefon? Köptillfället är ju mer än tolv månader sen, men abbonemangets bindningstid har det inte gått er år på än. Tacksam för hjälp.
Eva
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
Svar
Lås upp min mobil
Bäst svar av Pettersson
Hej!
Rimligtvis bör det gå eftersom det borde gå på när telefonen är köpt och inte bindningstiden i abonnemanget som används med telefonen.
Testa att begära en upplåsning här: https://www.tre.se/privat/kundservice/mobiler-bredband/las-upp-din-produkt/ så ser du direkt om det fungerar eller inte 🙂
Rimligtvis bör det gå eftersom det borde gå på när telefonen är köpt och inte bindningstiden i abonnemanget som används med telefonen.
Testa att begära en upplåsning här: https://www.tre.se/privat/kundservice/mobiler-bredband/las-upp-din-produkt/ så ser du direkt om det fungerar eller inte 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
