Besvarat

Låsa upp

  • 6 november 2018
  • 5 svar
  • 127 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 svar
Hej. Jag är kund hos er idag. Jag köpte en Samsung s7 med förra abonnemang innan jag förlängde. Såg igår att den är låst till 3. Men vill låsa upp den.
Står att det ska vara gratis om man är fortfarande kund hos er. Stämmer det?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bästa svar av Chipsgeneralen 6 november 2018, 11:16

Köpte du den efter maj 2014? För S7 släpptes mars 2014. Jag vet att du skriver att du köpte den efter 2014.
Och det är inte en telefon du har införskaffat via jobbet?
Om det nu krånglar skulle jag ta kontakt med kundtjänst som kan hjälpa dig närmare. Jag har tyvärr inte svar på varför det skulle kunna kosta 350 om du köpt den efter maj 2014...
Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Här kan du låsa upp din telefon
Det är bara söka upp Imei koden för din telefon och skriva in den där!
Hoppas det går smidigt 🙂
Det står att jag ska betala 350 kr.
Köpt efter 2014 och det är ingen bindningstid kvar på mobilen. Ska det inte vara gratis då??
Användarnivå 5
Emblem +9
Köpte du den efter maj 2014? För S7 släpptes mars 2014. Jag vet att du skriver att du köpte den efter 2014.
Och det är inte en telefon du har införskaffat via jobbet?
Om det nu krånglar skulle jag ta kontakt med kundtjänst som kan hjälpa dig närmare. Jag har tyvärr inte svar på varför det skulle kunna kosta 350 om du köpt den efter maj 2014...
Tack för svaret. Men fick svar från 3 chatten att den går att låsa upp gratis om en vecka. Då har det gått bindningstid gått ut tydligen.
Användarnivå 5
Emblem +9
Skönt att det löste sig!

Svara