Skip to main content
Svar

Lämna in telefon/router för lagning?

  • September 26, 2019
  • 1 svar
  • 172 visningar

Tar Tre något ansvar för garantin för de produkter som man köper via deras abonnemang?
Köper man en mobil i en vanlig elektronikaffär och den går sönder går man väl till affären för att få hjälp att få den lagad?
Är det någon som gör det hos Tre?

Utan "försäkringen" alltså.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hejsan @stakka och varmt välkommen till forumet!

Du kan absolut få hjälp med en lagning av hårdvara hos Tre. Telefonen eller routern skickas då till en auktoriserad verkstad som ser över produkten. Du kan vända dig direkt till en 3Butik eller ringa kundservice så hjälper dom dig skapa en service.

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • September 30, 2019
Hejsan @stakka och varmt välkommen till forumet!

Du kan absolut få hjälp med en lagning av hårdvara hos Tre. Telefonen eller routern skickas då till en auktoriserad verkstad som ser över produkten. Du kan vända dig direkt till en 3Butik eller ringa kundservice så hjälper dom dig skapa en service.