Besvarat

Lagersaldo stämmer inte!

  • 16 April 2019
  • 8 svar
  • 236 visningar

Vvarför skriver ni på hemsidan att ni har vissa telefoner i lager när ni i verkligheten inte har det. Mycket irriterande att ni gör så.
icon

Bäst svar av Jocke 16 April 2019, 13:29

Visa original

8 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till 3Community @Gaspo.

Det låter verkligen som något som måste undersökas närmare. Har du något exempel på en mobiltelefon som ska finnas i lager enligt hemsidan men faktiskt inte finns?
Iiphone XR vit 64gb
Användarnivå 5
Emblem +10
Tack för den informationen, det uppskattas verkligen.

Jag har kollat upp telefonen närmare och dessvärre är iPhone XR 64GB Vit helt slut i lager men den går fortfarande att beställa och så skickas den ut vid nästkommande leverans.
Gjorde beställning torsdag förra veckan! Då stod den som på lager. Dagen efter 6-7 dagar leverans. Sedan idag finns på lager. Men sedan säger ni den är slut? Vad håller ni på med? Mycket irriterande och dåligt. Vill ha svar på vad ni sysslar med?
Fick inget bekräftelse mail på lagd beställning i torsdags trots påtryckning samma sak fredag. Igår måndag säger ni att mail skickas när telefonen skickas. Tryckte på idag igen och helt plötsligt så här jag ett bekräftelse mail. Vad håller ni på med?

Sedan när kommer nästa leverans.
Användarnivå 5
Emblem +10
Jag har tyvärr ingen möjlighet att se över just din unika beställning, informationen som finns idag 2019-04-16 är tyvärr att den inte finns i lager. Det kan såklart vara så att lagersaldot inte hade hunnits uppdaterats innan jag fick mitt svar.

Du är dock välkommen att kontakta kundservice om du vill se över din beställning.

Hoppas du blir nöjd med telefonen 📱
Gjorde beställning torsdag förra veckan! Då stod den som på lager. Dagen efter 6-7 dagar leverans. Sedan idag finns på lager. Men sedan säger ni den är slut? Vad håller ni på med? Mycket irriterande och dåligt. Vill ha svar på vad ni sysslar med?
Fick inget bekräftelse mail på lagd beställning i torsdags trots påtryckning samma sak fredag. Igår måndag säger ni att mail skickas när telefonen skickas. Tryckte på idag igen och helt plötsligt så här jag ett bekräftelse mail. Vad håller ni på med?

Sedan när kommer nästa leverans?
Användarnivå 5
Emblem +10
Jag har nu varit i kontakt med logistikavdelningen och dem tackar för feedbacken. iPhone XR 64GB vit är dessvärre slut i lager och hemsidan kommer att uppdateras med korrekt information. Tack för att du uppmärksammade detta.

Den informationen som jag har att förmedla till dig idag är att vi har en beräknad leverans på iPhone XR 64GB vit om 2-3 veckor.

Ber om ursäkt om leveranstiden på hemsidan gav dig falska förhoppningar när du skulle få din telefon.
Mmycket dåligt skött!

Svara