Besvarat

Leverans iPhone 11

  • 25 oktober 2019
  • 2 svar
  • 130 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar

För drygt 6 veckor sedan beställde vi våra iPhone 11. Leveranstiden har ändrats flera gånger. Kollegor som beställde efteråt (samma modell och färg) har fått sina telefoner. Nu är leveranstiden flyttad framåt i tiden igen. Förstår att det har varit högt tryck men hur kan det bli ”orättvis” kösystem? 

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till mobil[/i]

icon

Bästa svar av Pettersson 26 oktober 2019, 11:48

Hej,

 

om ni har beställt exakt samma modell (samma minnesstorlek, färg och modell) från 3 låter det lite konstigt att andra har fått sin telefon tidigare. Alla leveranser ska nämligen ske i den ordning som de inkommit till 3. Tänk på att om någon beställt via en återförsäljare kan det påverka när telefonen levereras.

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +11

Hej,

 

om ni har beställt exakt samma modell (samma minnesstorlek, färg och modell) från 3 låter det lite konstigt att andra har fått sin telefon tidigare. Alla leveranser ska nämligen ske i den ordning som de inkommit till 3. Tänk på att om någon beställt via en återförsäljare kan det påverka när telefonen levereras.

Användarnivå 3
Emblem +4

Hejsan @G.H ! Välkommen hit till forumet :fireworks:

 

Beklagar den långa väntan, vi jobbar stenhårt med att skicka ut telefonerna så fort vi fått in dem från Apple. 
Jäkligt snyggt svar @Pettersson! Hjälpte det svaret dig kanske med din fråga? :grin:

 

Hoppas att du har din telefon inom en snar framtid!

Svara