Besvarat

Leverans iPhone 12

  • 17 November 2020
  • 2 svar
  • 513 visningar

Min pappa ska åka utomlands den 29onde och det står att min nya iphone 12 pro max kommer vecka 49 och den börjar ju 30onde. Är det någon chans att telefonen kommer innan eller om inte kan jag hämta ut den 

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Pettersson 17 November 2020, 17:42

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@salah salini Hej, 

 

generellt gäller det att om ett bud ska hämta så behöver budet två ID-kort, både sitt egna och ett ID-kort som tillhör personen vars paket som ska hämtas. I vissa fall går det även att godkänna detta i PostNord-appen. Exakt hur det fungerar dock beror lite på avsändaren, de kan nämligen välja att det ska vara personlig utlämning. Då får ingen annan än mottagaren själv hämta ut paketet. 

 

Gällande leveransen, så är det beräknat att den ska komma till dig v49. Det går varken att säga att den ska komma innan eller efter, men det är som det ser ut just idag. 

Användarnivå 7
Emblem +10

Instämmer med @Pettersson, när din pappa har fått aviseringen i Postnord appen kan han signera med BankID och sedan skicka det till dig.

Du kan då hämta paketet genom att visa upp det signerade digitala Avi (i din Postnord app).

Här kan du läsa mer om hur det går till. :)

Svara