Besvarat

Leveransfråga iPhone 11

  • 14 October 2019
  • 5 svar
  • 941 visningar

Användarnivå 3
Emblem
Hej,

Jag förstår att ni får många frågor rörande leveranser, datum och annat. Och jag har läst @Erik inlägg. Jag följer dessutom min egen order på Orderstatus

Men, min fråga är: Varför ändrades min leverans? Jag hade under hela förra veckan, "Levereras under vecka 42-43" och jag hade inga illusioner om att få telefonen denna veckan, men kanske nästa.

Nu har dock min order uppdaterats till läge 1: "Obekräftad leveranstid, inväntar information från Apple" - det kändes som en käftsmäll, modell större :-)

Keep up!
icon

Bäst svar av Erik 14 October 2019, 16:08

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej @pjnorman! En väldigt bra fråga!

Det har hänt att den utlovade leveransen (till oss) flyttas fram och då ändras även leveransinformationen, det händer också att vi får en snabbare leverans än väntat vilket är bara positivt.

Just denna gång handlade det tyvärr om fel information och leveranstiden uppdaterades på nytt för bara några minuter sedan. Kika gärna igen genom att klicka här. 😉

Hoppas att du blir nöjd med din nya iPhone! 😃
Användarnivå 3
Emblem
Nä, men se där... veckonummer igen! Grymt! Tackar. 😃
Användarnivå 3
Emblem

Nu har jag fått status: "Hanteras av lager" på min order!

Känns som det är på gång :ok_hand:

 

Och igår fick man sms om de förändringar jag gjort på mitt abonnemang. Julafton, nästan! :-D

Användarnivå 3
Emblem

Och där kom sms:et - Jippi

Användarnivå 7
Emblem +36

Och där kom sms:et - Jippi

 

Skönt att höra! Hoppas att du blir nöjd med luren :rainbow:

 

Svara