Besvarat

Leveranstid iPhone 13 Pro Max

  • 1 October 2021
  • 9 svar
  • 1203 visningar

Hej!

Jag har en beställning på iPhone 13 pro max och jag har loggat in på mitt 3 men det står att jag får den vecka 40 sen fick jag en meddelande av tre att ni försöker och skicka den så snabbt som möjligt men nu när jag loggar in så står det att mobilen kommer fram vecka 42 och jag undrar nu om den kommer vecka 42 eller 40?

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till mobil - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Nils 4 October 2021, 10:34

Visa original

9 svar

Användarnivå 5
Emblem +36

Hej @Helin Sharif och varmt välkommen till 3Community!

Den leveranstid du  ser direkt via Mitt3 är samma information som vi härifrån kan se. Leveranstiden är alltid preliminär och kan komma att ändras.
 

Hej!

Jaha så kan det bli så att den kommer tidigare?

För jag vill verklige få den innna vecka 42 om det går? Men hoppas det blir senare än vecka 42. 

Användarnivå 5
Emblem +36

Hej!

Jaha så kan det bli så att den kommer tidigare?

För jag vill verklige få den innna vecka 42 om det går? Men hoppas det blir senare än vecka 42. 

 

Det är möjligt att leveranstiden ändras så att den kommer tidigare, men just nu så är den information vi har att du har den vecka 42.

Hej!

OK jag förväntar att den kommer tidigare. 

Hej!

Tack så mycket men jag har en till fråga vet när Apple watch series 7 är giltigt att beställa hos er? 

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej!

Tack så mycket men jag har en till fråga vet när Apple watch series 7 är giltigt att beställa hos er? 

 

 

Jag skulle gissa utan att jobba på Tre. Fredag den 8 Oktober. Då börjar i alla fall apples egna förbokningar och Tre brukar ligga i samma bana. 

Release fredagen efter det! 

Hej! Jaha ok. vet ni hur man ska beställa? Ska man kontakta 3 support för att beställa? 

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej! Jaha ok. vet ni hur man ska beställa? Ska man kontakta 3 support för att beställa? 


 

förut var det absolut så. Men tre har sedan förra klockan lanserat en tillbehörsbutik på nätet där man i alla fall förut kunde beställde Apple Watch. Skulle gissa att den dyker upp på hemsidan kl 14.00 på fredag. Om inte så kan du då testa ringa kundservice :) 

Hej! Jaha ok. vet ni hur man ska beställa? Ska man kontakta 3 support för att beställa? 


 

förut var det absolut så. Men tre har sedan förra klockan lanserat en tillbehörsbutik på nätet där man i alla fall förut kunde beställde Apple Watch. Skulle gissa att den dyker upp på hemsidan kl 14.00 på fredag. Om inte så kan du då testa ringa kundservice :) 

Jaha ok va bra tack för svar. 

Svara