Fick idag ett märkligt SMS med Tre som avsändare, där det stod att man hade viktig information om mitt mobilavtal, och ett telefonnummer jag skulle ringa. Om det är viktig information, varför sänder de inte den till mig per post eller på Mitt Tre? Varför är det jag som skall ringa till dem?
"Hej!
Vi har viktig information om ditt mobilavtal som du har hos oss på Tre.
Ring oss på 020-0751809, vardagar 09-18, fredagar 09-15.
Hälsningar Tre
Avreg: "
Sida 1 / 1
Hej,
jag skulle tro att det är 3 som vill dig något. Du kan alltid ringa till vanliga kundservice om du undrar vad det handlar om, så de kan se över det åt dig. Att ringa ett 020-nummer kostar dig som kund ingenting.
Numret dit är 0735-300 400 eller 300 om du ringer från din mobil. De har öppet 8-20 på vardagar.
Fick du svar på vad det var för något? 🙂
jag skulle tro att det är 3 som vill dig något. Du kan alltid ringa till vanliga kundservice om du undrar vad det handlar om, så de kan se över det åt dig. Att ringa ett 020-nummer kostar dig som kund ingenting.
Numret dit är 0735-300 400 eller 300 om du ringer från din mobil. De har öppet 8-20 på vardagar.
Fick du svar på vad det var för något? 🙂
Halloj @Skaaningen!
Hur har det gått efter SMSet? Återkom gärna och glöm inte att markera Petterssons svar som "Bästa svar" ifall det hjälpte dig. 🙂
Hur har det gått efter SMSet? Återkom gärna och glöm inte att markera Petterssons svar som "Bästa svar" ifall det hjälpte dig. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.