Skip to main content
Svar

manuell låsöppning

  • November 22, 2024
  • 2 svar
  • 82 visningar

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

@Johanneslund1 Välkommen till 3Community ✨️

Kan det vara så att postgången är lite långsam? Annars får du ringa tillbaka till 3:s kundtjänst vardagar 9-18. Dom kan säkert mejla till dig. Administratörer för 3 Community svarar nog här tidigast måndag skulle jag tro ... 

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

@Johanneslund1 Välkommen till 3Community ✨️

Kan det vara så att postgången är lite långsam? Annars får du ringa tillbaka till 3:s kundtjänst vardagar 9-18. Dom kan säkert mejla till dig. Administratörer för 3 Community svarar nog här tidigast måndag skulle jag tro ... 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • November 27, 2024

Hejsan ​@Johanneslund1! Välkommen till 3Community 👋

Som ​@Martin 3 kund i 19år skriver så misstänker jag att den kan ha kommit bort brevledes. Jag rekommenderar att slå en signal till vår kundservice. Dem når du här.

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Mobil för att spegla innehållet bättre. //

Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/