Skip to main content
Besvarat

manuell låsöppning

  • 22 november 2024
  • 2 svar
  • 56 visningar

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

Bäst svar av Martin 3 kund i 19år

Johanneslund1 skrev:

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

@Johanneslund1 Välkommen till 3Community ✨️

Kan det vara så att postgången är lite långsam? Annars får du ringa tillbaka till 3:s kundtjänst vardagar 9-18. Dom kan säkert mejla till dig. Administratörer för 3 Community svarar nog här tidigast måndag skulle jag tro ... 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+35
Johanneslund1 skrev:

Hej, för drygt en vecka sedan fick jag hjälp med att låsa upp en Galaxy 8s manuellt.

Operatören menade att jag skulle få ett brev på posten med ytterligare upplåsningsinfo.

Mer än en vecka nu, inget brev på postlådan.

Vänligen skicka kompletterande upplåsnings-info. till min mail:

Behöver denna info. omgående tack!

 

 

Vänligen/ Hans

 

 

@Johanneslund1 Välkommen till 3Community ✨️

Kan det vara så att postgången är lite långsam? Annars får du ringa tillbaka till 3:s kundtjänst vardagar 9-18. Dom kan säkert mejla till dig. Administratörer för 3 Community svarar nog här tidigast måndag skulle jag tro ... 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 27 november 2024

Hejsan ​@Johanneslund1! Välkommen till 3Community 👋

Som ​@Martin 3 kund i 19år skriver så misstänker jag att den kan ha kommit bort brevledes. Jag rekommenderar att slå en signal till vår kundservice. Dem når du här.

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Mobil för att spegla innehållet bättre. //

Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies