Besvarat

min utbytes mobil till Foxway AB Recommerce

  • 7 September 2023
  • 3 svar
  • 314 visningar

Hej 

Jag skickade min utbytes mobil z fold 3 den 18 augusti till  Foxway AB Recommerce för värdering, men än så länge har jag inte hört av dem. Mobilen har jag skickat med Foxway paket och jag har inlämningskvitto på Ica. Vad ska jag göra nu? Någon idé?

icon

Bäst svar av frodrik91 7 September 2023, 23:53

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Thamersafe 

Du fick en värdering på hemsidan innan du skickade in den ? 
 

Så fall ska den gälla & sen ska det dyka upp på din faktura .Om det inte står med på denna fakturan , så bör det börja komma på nästa faktura för oktober.  Sen är det beroende på hur många månader du valt som avdraget kommer vara på fakturan . 

Kundservice kan säkert svara på mer på uppgifterna gällande bekräftelsen av värderingen och på vilken faktura avdraget börjar gälla . 

Här har du deras kontaktuppgifter . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/ F 

tack för ditt svar. Ju men jag vill gärna få veta om Foxway har tagit emot min mobil och att man värdering som jag fick online gäller fortfarande.

Mvh

Thamer

Användarnivå 7
Emblem +40

@Thamersafe Hej,

 

du kan med hjälp av kollinumret på ditt inlämningskvitto söka upp var paketet befinner sig via PostNords-hemsida, här. Om du har skickat in din telefon i tid så ska din värdering fortsatt gälla så länge skicket motsvarar det du har angett. 

Svara