Hej, jag köpte min telefon söndagen den 6/10 och fick just reda på min orderstatus att den kommer vecka 49 i December. Känner mig lurad eftersom killen i affären sa att den lätt kommer inom två veckor. Känns jobbigt att vänta. FÖRKLARA ER.
[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]
Svar
Missnöjd med iPhone 11 leverans
Bäst svar av Pettersson
Hej,
det har varit ett otroligt högt tryck på de nya iPhones som har kommit, vilket tyvärr har gjort att leveranstiden har blivit längre än vad någon nog har önskat. Tyvärr så har 3 inte speciellt mycket att säga till om i denna fråga, utan telefonerna levereras ut från 3 så snabbt som möjligt efter att de har fått leveransen från Apple.
Sen är det ju självklart tråkigt att du fick annan information gällande leveransen i butiken, men den informationen du ser på 3s hemsida för leveransinfo är den senaste som 3 har. Det bästa du kan göra är att hålla ut, så ska du se att det blir en tidig julklapp - december är ju snart här!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.