Fråga

Mobil

  • 3 October 2023
  • 1 svar
  • 61 visningar

Hej

Köpte ny mobil 23 juni i år, detta har varit min sämsta mobil genom alla år jag varit kund hos er. Kommer avsluta mitt abonnemang så fort jag betalat klart. Vet inte hur många ggr jag måste ladda batteriet på mobilen varje dag. Helt säker på att ni satt i ett begagnat batteri. Sen alla gånger hela mobilen låser sig i ett läge där jag måste göra omstart på den. Jag kräver att ni skickar en ny mobil till mignoch jag kan skicka tillbaka den jag har nu.

Mvh

Helene Szabo

 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉,  @Snovit63 

Vilket märke & modell är det på telefonen du har ? Är det en ny telefon eller en begagnad från 3Återvinn ?

Har du någon uppdatering av mjukvaran att göra ? Utför så fall den . Även om det finns appar att uppdatera.Beroende på vad du har för telefon.

Själva hårdvaran har inte så mycket med vad 3 erbjuder som operatör dock.Dom byter inga batterier eller reparerar enheter inga enheter..Utan dom erbjuder i grunden mobilabonnemang och bredband.

Men om du upplever problem med din telefon, så är det bra att du kontaktar kundservice.Så dom får vetskap om det och kan vägleda dig vad som ska göras.

Beroende på om du har 3Trygg försäkring eller om det är ett garantiärende.

https://www.tre.se/handla/tjanster/3trygg

→  Kontakta Kundservice ← Skriv “ Prata med kollega” . Så ska någon på kundservice kunna hjälpa dig mer.

/F

 

Svara