Hej, jag undrar när ni för in iPhone 11 pro Max eller iPhone 12 pro Max?
Hej, jag undrar när ni för in iPhone 11 pro Max eller iPhone 12 pro Max?
Hej & Välkommen ! :)
Jag tror att pro max 11 & 12 har utgått för att ge plats för 13 pro max .
Och sen ha 13 pro , 13 ,13 mini ,12 ,12 mini, SE & iPhone 11 som lite billigare alternativ .
Men detta är bara vad jag tror .Vad jag kan se under min tur på hemsidan så finns det inga spår av 11 och 12 pro max modellerna . Och vad jag snabb sökt så verkar det vara samma hos andra operatörer också likväl teknik butiker. (Så därför lutar det emot att Apple har tagit ett prioriterat beslut i tillverkningen)
Om det är 3 operatör i sig som tagit beslut om det eller om bristerna på hårdvara hos Apple har påverkat och styrt vad dom vill prioritera för att sälja har jag ingen koll på .
Personligen kan jag rekommendera 13 Pro max 128 GB med färg efter tycke, då jag själv har denna och mycket nöjd med funktionalitet och prestanda / batteri storlek då den är störst av Iphone modellerna gällande det .
Men någon som e 3 personal får gärna bekräfta eller dementera detta ..
Om du så gärna vill ha 11 eller 12 pro max så är det nog begagnat marknaden du får luta dig åt . Antingen privatperson eller tex
https://www.billigiphone.se/collections/iphone-11-pro-max
Som är begagnat, men genomgått deras test och möjligtvis byte av någon del . Tror dom kan ge försäkring på köp mestadels .
Hoppas denna information hjälper dig till ett bra val :)
Mvh F
Mitt tips är att ringa dina lokala butiker och se om det råkar ha ett exemplar inne. Ibland har man tur!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.