Besvarat

När kommer min nya mobil?

  • 8 november 2018
  • 4 svar
  • 113 visningar

Hej jah bästälde en ny mobil från er som skulle komma me posten på tisdag eller onsdag denna vecka men den har inte kommit, varför ?
icon

Bästa svar av Pettersson 8 november 2018, 13:16

Hej,

det finns flera saker som kan påverka leveranstiden av en telefon. Det skulle exempelvis kunna ha varit så oturligt att telefonen precis tog slut i lager när din beställning lades - men det kan också vara så att telefonen är skickad men något har gjort så att leveransen dragit ut på tiden från PostNord.

Min bästa rekommendation är att du ringer till 3Kundservice och hör efter status på leveransen. Du når dem på 0735-300 400 - öppet till 20 idag. De kan se mer exakt var leveransen befinner sig.

Hoppas att du får din telefon snart! 📱
Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej,

det finns flera saker som kan påverka leveranstiden av en telefon. Det skulle exempelvis kunna ha varit så oturligt att telefonen precis tog slut i lager när din beställning lades - men det kan också vara så att telefonen är skickad men något har gjort så att leveransen dragit ut på tiden från PostNord.

Min bästa rekommendation är att du ringer till 3Kundservice och hör efter status på leveransen. Du når dem på 0735-300 400 - öppet till 20 idag. De kan se mer exakt var leveransen befinner sig.

Hoppas att du får din telefon snart! 📱
Jo men han i affären sa att dom hade dom på lager och allt som skulle ingå
Användarnivå 7
Emblem +11
Jag förstår! Men det bästa är som sagt att ringa kundtjänst så kan de se över allt 🙂
Användarnivå 3
Emblem +9
Halloj @TheIce!

Hur har det gått? :)

Återkom gärna med hur det löste sig och hur du gjorde så vi andra vet hur man ska göra.

Svara