Besvarat

Notiser leveranser

  • 25 November 2019
  • 2 svar
  • 138 visningar

Hej! 

Det står just nu att Beräknad leveranstid är v 48-49, min fråga är när får man notis om lite mer exakt när den lär komma? Då jag måste resa 43 mil nedåt landet för att hämta ut min iPhone då den står på min pappa. 

Skulle gärna vilja kunna planera in tid och kunna boka tåg/flygbiljetter. :) 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till mobil[/i]

icon

Bäst svar av Pettersson 26 November 2019, 16:00

Visa original

2 svar

Användarnivå 3
Emblem

Varje dag uppdateras den här sidan med leverensinformation för just din order så det bästa är att kolla den med jämna mellanrum:

https://www.tre.se/privat/kundservice/mobiler-bredband/leverans/

Om iphonen står på din pappa så måste han hämta ut den så ett kostnadseffektivt sätt är ju att han skickar den vidare till dig sen så slipper du resa bara för den sakens skull!

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

som redan sagts så är det bäst att hålla koll på länken som det skrivits om ovan. Men ett annat tips är också att hålla koll på Mitt3. När din abonnemangsform där har ändrats till den nya du har valt, så har telefonen packats och är klarhanterad av lagret och det som väntas på är postgången. 

 

Det finns tyvärr inget bra sätt att veta exakt när din telefon kommer att levereras, det är endast en uppskattning som går att ge fram tills dess att din telefon faktiskt hanteras av lagret. 

Svara