Besvarat

Ny mobil

  • 17 mars 2019
  • 1 svar
  • 104 visningar

Hej, min mobil som jag köpte tillsammans med abonnemanget har helt gått sönder, går knappast att laga den, den är i tusen bitar.
Vad blir kostnaden om jag vill ha en annan mobil till mitt abonnemang? T ex en Samsung 8.
icon

Bästa svar av Jocke 19 mars 2019, 09:06

Hej @Kasandra.

Jag beklagar att din telefon har gått sönder.
Du kan se priserna för Samsung Galaxy S8 här.
Notera att du kan förlänga ett befintligt abonnemang med en ny mobiltelefon när det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid.

Vill du få hjälp med att se över din abonnemangslösning och dina villkor, då behöver du vända dig till kundservice. Lycka till och hoppas du hittar någon ny mobiltelefon som passar dig.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Kasandra.

Jag beklagar att din telefon har gått sönder.
Du kan se priserna för Samsung Galaxy S8 här.
Notera att du kan förlänga ett befintligt abonnemang med en ny mobiltelefon när det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid.

Vill du få hjälp med att se över din abonnemangslösning och dina villkor, då behöver du vända dig till kundservice. Lycka till och hoppas du hittar någon ny mobiltelefon som passar dig.

Svara