Skip to main content
Fråga

nytt esim

  • 16 August 2024
  • 3 svar
  • 36 visningar

Jag har tidigare bett er om hjälp och det visade sig att mig sim kort slutat fungera. Fick då igång esim på min sambos gamla Samsung. Beställde nytt simkort till min iPhone men ingeting fungerar på min iPhone. Inte med det nya simkortet och inte esim. Jag har esim i sambos gamla Samsung och ingernet delar till min iPhone där jag har allt jag behöver idags läget, men jag måste få hjälp att bara ha en iPhone som fungerar.

@Mpetter4 Hej,

 

kan du ringa med din iPhone? Har du testat att nollställa nätverksinställningarna, detta gör du under Inställningar → Allmänt → Överför eller nollställ → Nollställ → Nollställ nätverk. 


Ja jag fick hjälp av er support med allt tills vi tillslut kom fram till att mitt sim kort inte fungerar. Beställde därför ett nytt då det inte gick att få igång esim på min iPhone. Min iPhone funkar inte med nytt simkort. 


@Mpetter4 Hmm, då låter det som att något är fel med din iPhone. Har du möjligt att kontakta Apple, som är experter på din telefon? Du kan kontakta dem här: https://support.apple.com/sv-se Jag tänker, så kanske de har något jättebra tips för hur det går att få igång igen? 

Vilken iPhone-modell är det du har?


Lämna en kommentar