Besvarat

Problem med operatörskod

  • 23 October 2019
  • 1 svar
  • 144 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer

Hej sen 4 månader tillbaka försökar jag att låsa upp en gamal telefon som är låst till tre. Efter minst 20 Chatt med folk som imte kan sitt jobb så kom jag fram till en dam som heter Marija som gav mig en kod och inom 3-4 arbetsdagar skulle jag fa en ny kod så att jag kan låsa upp denna telefonen, Men ingenting hände. Nytt chatt idag med en agent som inte vet vad hon sysslar med, ingen hjälp att få ! den andra telefonen låste jag upp utan problem mot 350:- kr betalning. Är det någon som kan hjälpa mig, eftersom det verkat att Agenterna är till 90 % odugliga

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i] - [i]Ämnet har flyttats till mobil[/i]

icon

Bäst svar av Nils 25 October 2019, 11:19

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36

Hejsan @Charly !

Jag beklagar verkligen att det har dragit ut på tiden. Har du ännu inte fått en kod? Det kan vara så att det dröjer innan vi mottar denna från tillverkaren och så snart vi får den så skickas den ut till dig.

Jag skulle rekommendera att du ser över ärendet med oss här på chat då vi på ett öppet forum inte kan gå igenom så här pass specifika ärenden.
 

Svara