Skip to main content
Svar

Ps5 tillsammans med S25 Edge

• December 1, 2025
  • 9 svar
  • 133 visningar

Forum|alt.badge.img

Tjena! Är det någon annan som beställt en S25 Edge tillsammans med en PS5 och faktiskt fått PS5 levererad?

Jag beställde för över en vecka sen, telefonen gick fort att få men PS5 dröjer fortfarande.

Bäst svar av Csson

Tack, står inget i kampanjen. Är bara att vänta. Ska vara tillverkaren som skickar tydligen.

9 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Vet inte just reglerna för denna kampanj men ibland vet jag att man behöver registrera sitt köp någonstans för att kunna a nyttja erbjuda det. Brukar stå i kampanjen 

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • Svar
  • December 1, 2025

Tack, står inget i kampanjen. Är bara att vänta. Ska vara tillverkaren som skickar tydligen.

• Rookie
  • December 3, 2025

Beställde google pixel 10 pro och ps5 för snart en månad sedan. Har varken fått telefonen eller ps5.

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • December 4, 2025

Det låter ju konstigt! Statusen ändrades på mitt PS5 igår till ordern packas. Hör av dig till kundtjänst och se vad som händer!

• Rookie
  • December 4, 2025

På min order har det stått packas sedan i torsdags 😂. Och när jag pratar med kundtjänst vet dom ingenting. 

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • December 4, 2025

Suck.... Du dödar verkligen mina förhoppningar totalt 😂 i den här takten lär vi inte få nåt innan jul.... Dom säger att den skickas direkt från tillverkaren men skickar Sony PS5 direkt? Dom säljer väl via återförsäljare?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Tror fortfarande att Sony distribuerar via typ Nordisk film.

Så, dem kanske vet? 

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • December 4, 2025

Det låter ju konstigt! Statusen ändrades på mitt PS5 igår till ordern packas. Hör av dig till kundtjänst och se vad som händer!

Hej ​@Csson!

Om det står att PS5:an packas så ska den skickas ut inom kort!

Det som kan göra att det dröjer är om delleverans inte är accepterat. I ditt fall ​@Csson har du fått din mobiltelefon men inte PS5:an än, vilket då innebär att delleveransen ser ut som den ska = PS5:an skickas ut så snabbt den kan. Som jag förstod det hade du varken fått mobiltelefon eller PS5 ​@Happi. Det kan vara så att PS5:an är redo att skickas ut till dig, i och med den information du ser på Mitt3. Det kan å andra sidan vara så att din mobiltelefon inte är redo att skickas ut, och om då delleveransen inte ser ut som den ska väntar vi med att skicka ut tills både telefon och PS5 finns tillgängliga. Du kan få svar på om detta är anledningen, samt få hjälp att åtgärda detta, i kontakt med kundservice.

Jag skrev om detta även i denna tråd: 

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • December 4, 2025

@Limpen tack för utförligt svar! Detta hade ju kundtjänst kunnat säga när jag ringde in och frågade. Där kan ni nog lära er något för att slippa onödiga frågor.