Besvarat

Retur av mobil - ej mottagit returfraktsedel

  • 19 May 2019
  • 1 svar
  • 235 visningar

Hej,
Jag har under 3 veckors tid försökt att returnera en telefon jag köpte för 4 veckor sedan via er hemsida. Jag har ännu inte fått någon retursedel, trots att jag mailat och ringt mer än 5 gånget och ni sagt ni ska skicka den varje gång. Senast ringde jag returavdelningen tisdag 14/5 och då skulle ni skriva för hand på ett kuvert.

Ni har alla fem gånger kollat att min adress är korrekt. Ni skickade telefonen till min adress och har inga problem med min postgången i övrigt.

Nu gör jag inget mer. Vill ni ha tillbaka er telefon får ni själva lösa detta. Den ligger på min hylla så länge.

Vänliga hälsningar,
Mikael Åström

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bäst svar av Nils 20 May 2019, 13:04

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Mikast och varmt välkommen till forumet!

Det är väldigt märkligt att du ännu ej mottagit någon returfraktsedel! Detta ska du självklart få så att du kan skicka tillbaka telefonen så att abonnemanget då tas bort.

Då vi här på forumet ej kan gå in på kundspecifika ärenden har jag tyvärr ingen möjlighet att se över exakt hur det ser ut för dig. Har du nyligen varit i kontakt med oss kan det vara så att du inte mottagit fraktsedeln ännu med tanke på att det nyligen har varit helg.

Skulle du ej motta denna idag eller under morgondagen hade jag rekommenderat att du kontaktar vår kundservice på direktnummer 0735 300 324 så kan dom hjälpa dig se över ärendet mer specifikt.

Jag beklagar verkligen att hela ärendet har dragit ut på tiden och förstår till fullo att det är frustrerande!

Svara