Skip to main content
Svar

Säg inte att 3 slutat sälja Sony Xperia?

• July 16, 2025
  • 2 svar
  • 102 visningar

Gick ut och kollade om den nya Sony Xperia 1 VII fanns, men inte en endaste lur igenom märket. I mina ögon det enda alternativet om man inte vill ha kameraöar i skärmen eller avsaknad utan 3.5mm hörlursuttag. 

Ta in Sony igen

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@dragontrumpetare!

Precis som du skriver så har vi i dagsläget inga mobiler från Sony i vårt sortiment. Jag kan tyvärr inte svara på om vi kommer ta in några framöver heller, men jag håller tummarna för din skull!

Jag kikade lite fort och håller med dig om att det är rätt tunt med hörlursuttag på dagens mobiler. De absolut flesta kör med hörlurar med USB-C anslutning.

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • July 16, 2025

Hejsan ​@dragontrumpetare!

Precis som du skriver så har vi i dagsläget inga mobiler från Sony i vårt sortiment. Jag kan tyvärr inte svara på om vi kommer ta in några framöver heller, men jag håller tummarna för din skull!

Jag kikade lite fort och håller med dig om att det är rätt tunt med hörlursuttag på dagens mobiler. De absolut flesta kör med hörlurar med USB-C anslutning.

Har förstått något  när jag läser i forum att det troligen inte är ni som är problemet utan att Sony  som just nu verka lika lågt i Europa överhuvudtaget. Konstigt då de själva gick ut med i luren skulle komma till Europa och Sverige.