Besvarat

Samsung s10+ leveranstid

  • 18 mars 2019
  • 1 svar
  • 107 visningar

Beställde nytt AB med nummerflytt samt en Samsung s10+ den 11/3, blev då lovad att de skulle ta ett par dagar att få allt levererat. Kontaktade sedan kundtjänst i fredags den 15/3 som då sa att de va fördröjning och att paketet skulle gå iväg idag Måndag och att jag skulle ha paketet senast på Onsdag. Men har fortfarande inte fått någon orderbekräftelse på att paketet skulle ha gått iväg. Vad händer?!
Man blir ju inte jätte sugen på att stanna kvar hos er som kund när det blir såhär..

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil
icon

Bästa svar av Jocke 19 mars 2019, 15:46

Hej @Malhed.

Leveranstiden på S10+ varierar beroende på när (datum/tidpunkt) beställningen gjordes, samt vilken färg du valde på telefonen. För att vi ska kunna ge dig mer specifikt information kring just din leverans skulle du behöva vända dig direkt till kundservice så kan dem se över din beställning.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Malhed.

Leveranstiden på S10+ varierar beroende på när (datum/tidpunkt) beställningen gjordes, samt vilken färg du valde på telefonen. För att vi ska kunna ge dig mer specifikt information kring just din leverans skulle du behöva vända dig direkt till kundservice så kan dem se över din beställning.

Svara