Skip to main content
Svar

skal

  • September 29, 2025
  • 2 svar
  • 372 visningar

Hej!

Jag beställde min telefon samma dag som de släpptes, en fredag. Det stod att det skulle ingå ett mobilskal, men jag fick inget.

Undrar bara varför? 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Callert & ​@Bambamse, varmt välkomna till 3Community! 👋🏻

Erbjudandet för skal på köpet gäller om man förlänger eller tecknar nytt abonnemang i samband med köp av telefonen. Det ska dels stå i avtalet om skal ingick, dels på Mitt3, under rubriken “Mina beställning”, där man ska kunna följa leverans för skalet om det ingick i köpet.

Om ni inte ser information om skalet i varken avtal eller under “Mina beställningar”, innebär det mest troligt att inget abonnemang förlängdes/tecknades vid köpet av telefonen. Om det är så att ni ser information om att skalet ska ha följt med, men ni inte fått det ännu - rekommenderar jag att ni kontaktar kundservice 🙂

2 svar

  • Registrerad användare
  • September 29, 2025

Samma lika för mig, iPhone 17 pro max


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • September 30, 2025

Hej ​@Callert & ​@Bambamse, varmt välkomna till 3Community! 👋🏻

Erbjudandet för skal på köpet gäller om man förlänger eller tecknar nytt abonnemang i samband med köp av telefonen. Det ska dels stå i avtalet om skal ingick, dels på Mitt3, under rubriken “Mina beställning”, där man ska kunna följa leverans för skalet om det ingick i köpet.

Om ni inte ser information om skalet i varken avtal eller under “Mina beställningar”, innebär det mest troligt att inget abonnemang förlängdes/tecknades vid köpet av telefonen. Om det är så att ni ser information om att skalet ska ha följt med, men ni inte fått det ännu - rekommenderar jag att ni kontaktar kundservice 🙂