Besvarat

Stulen mobil

  • 1 oktober 2019
  • 1 svar
  • 52 visningar

Hej!

Min mobil med simkort har blivit stulen ikväll.

Spärra mitt simkort omgående.

Jag har även tryckt i för ny beställning av simkort.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av JeppePeppe 2 oktober 2019, 08:38

Hejsan @jackblomquist! Välkommen hit till 3Community 👋

Verkligen tråkigt att höra att du blivit av med SIM-kortet. För att spärra ditt SIM-kort så räcker det med att du ringer in till oss så får du valet "Spärra ditt SIM-kort" som en utav de första valen. Numret du ringer är 0735-300 400 😁
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +4
Hejsan @jackblomquist! Välkommen hit till 3Community 👋

Verkligen tråkigt att höra att du blivit av med SIM-kortet. För att spärra ditt SIM-kort så räcker det med att du ringer in till oss så får du valet "Spärra ditt SIM-kort" som en utav de första valen. Numret du ringer är 0735-300 400 😁

Svara