Besvarat

Stulen telefon

  • 28 March 2023
  • 2 svar
  • 137 visningar

Jag har blivit bestulen på min gamla mobil och köpt en ny hos tre.

Behöver mitt gamla avtal för att skicka till mitt försäkringsbolag

icon

Bäst svar av frodrik91 28 March 2023, 14:28

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @cu21day 

Tråkigt att höra angående din telefon. Har det gjorts en polisanmälan samt spärr av telefon & Sim-kort ? 

Om mobilen var på avbetalning hos 3 , så bör du se information om den när du loggar in på mitt3 i app eller webbläsaren . 
Har du försäkring via 3 eller är det via hemförsäkring ? 

Om du behöver mer hjälp att finna den infon du behöver , och så allt blir spärrat . Samt du får ett nytt som-kort aktiverat . Så är det bra att kontakta 3 kundservice på telefon . Så hjälper dom dig vidare . 

/ F 

Ja, har spärrat telefon och gjort anmälan. 

Men kan inte se hela mitt gamla abonnemang när jag loggar in

Svara