Skip to main content

Tips på nya mobiler

  • 20 August 2024
  • 4 svar
  • 27 visningar

Vårat abonnemang går ut sista november, vi kommer att byta mobiler pga  att en mobil är trasig, har varit jätte nöjd med er men skulle vilja ha hjälp med vilka mobiler som passar oss och ett bra månads pris, där vi bor har inte tre butik

@Zilla1 Hej,

 

självklart går det att få hjälp med det!

 

Skulle du vilja svara på följande frågor?

  • Vilken telefonmodell är det som används idag, gillar ni detta märke?
  • Föredrar ni Android eller iOS - eller vilken tillverkare?
  • Vilka två funktioner är viktigast i telefonen (exempelvis kamera och batteri)?
  • Hur mycket surf behöver ni, vad har ni idag och räcker det?
  • Vad betalar ni idag?

Då detta är ett publikt forum finns inte dina kunduppgifter tillgängliga, jag jobbar inte heller på Tre men hjälper gärna till :) 

 

Vill du ha hjälp av Tre, är det nog enklast att ringa till en säljare på 0735-300 400 en vardag mellan 9-18.


Vi båda har Motorola edge 20 har alltid haft Android varit väldigt nöjda, iOS vet vi inget om, surfen räcker gott och väl, har även mobil surf till datorn , och vi betalar 650kr i månaden Helnöjda


@Zilla1 Vad kul att ni när nöjda! 🙂 Just nu verkar Tre ha kampanjpris på Motorola Edge50 vilket är en nyare modell än den ni har idag. Även Edge50 Fusion ligger bra till prismässigt och bör vara en uppgradering jämfört med vad ni har idag. Jag tänker att det kanske är smidigast att fortsätta med samma tillverkare, speciellt om ni är nöjda med telefonerna. 

Ring in till Tre och kika vad det skulle kosta för er exakt om ni byter upp er. Det kan finnas möjlighet att byta telefoner redan nu, om det skulle vara intressant. 


Vi båda har Motorola edge 20 har alltid haft Android varit väldigt nöjda, iOS vet vi inget om, surfen räcker gott och väl, har även mobil surf till datorn , och vi betalar 650kr i månaden Helnöjda

 

För att slänga in ett alternativ (vet inte exakt priskänslighet osv) 

Det kan va värt att spana in pixel 8a, det är android och väldigt avskalad i stil med Motorola som inte gör så mycket förändringar i android om jag förstått allt rätt. 

Kameran är vändigt och Google har utlovat 7 år av uppdateringar för operativsystemet. 


Lämna en kommentar