Besvarat

Urusel telefon

  • 6 september 2019
  • 2 svar
  • 80 visningar

I mitt abonnemang ingår en Iphone som jag betalar multum för. Nu är dock batterikapaciteten närmast noll. Det är inte rimligt att jag, för 691 kr/mån ska behöva ladda telefonen 2 ggr/dag. Jag har tidigare uppmärksammat er på problemet men inte fått någon som helst respons. När min tid hos er nu går ut om några månader förefaller det ytterst märkligt att ni inte har responderat! Är syftet att få mig att välja annan operatör så har ni nu lyckats!
GT
icon

Bästa svar av Nils 11 september 2019, 11:38

Hejsan @gt7218 och varmt välkommen till 3Community!

Jag beklagar verkligen att du upplever problem med din telefon? Kundtjänst kan hjälpa dig att skicka telefonen på service så att en tekniker kan gå igenom den. Alternativt kan du, om du vill och bindningstiden snart går ut, förlänga abonnemanget med en ny telefon.

Kolla även så att du har den senaste uppdateringen till telefonen då det kan påverka batteriet.
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +9
Hej, va tråkigt att du verkar ha problem med telefonen.

hur och när köpte du din telefon? Via en 3butik? eller via Online?

Sedan Vad är det för iPhone modell?
Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @gt7218 och varmt välkommen till 3Community!

Jag beklagar verkligen att du upplever problem med din telefon? Kundtjänst kan hjälpa dig att skicka telefonen på service så att en tekniker kan gå igenom den. Alternativt kan du, om du vill och bindningstiden snart går ut, förlänga abonnemanget med en ny telefon.

Kolla även så att du har den senaste uppdateringen till telefonen då det kan påverka batteriet.

Svara