Skip to main content
Besvarat

Vems ansvar

  • 30 oktober 2018
  • 1 svar
  • 102 visningar

Köpte mobil med abbonenmang hos er via återförsäljare för inte ens ett år sedan. Mobilen vill oftast inte ta laddning, vem vänder jag mig till, er eller återförsäljare

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till mobil

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Det enklaste brukar vara att vända sig direkt till inköpsstället eller tillverkarens egen support.

Vilken mobilmodell gäller det?
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 30 oktober 2018
Hej!

Det enklaste brukar vara att vända sig direkt till inköpsstället eller tillverkarens egen support.

Vilken mobilmodell gäller det?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies