Skip to main content
Besvarat

Dålig täckning i nordöstra Skåne

• 13 september 2022
  • 2 svar
  • 123 visningar

Hej, Vi har problem med täckningen, nordöstra skåne.

Bäst svar av Younes M

Hejsan @Per1991. Välkommen till 3Community!

Tokigt att täckningen inte fungerar som den ska, har kontrollerat området Kristianstad (Om jag inte har fel blir nordöstra skåne) Det finns ingen känd driftstörning i området eller någon mast som ligger nere.

Det jag skulle rekommendera är att du kontaktar kundservice här för vidare felsökning, då detta är ett öppet forum kan vi inte hantera specifika ärenden.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Younes M
3Medarbetare
Forum|alt.badge.img+8
  • 3Medarbetare
  • 23 kommentarer
  • Svar
  • 13 september 2022

Hejsan @Per1991. Välkommen till 3Community!

Tokigt att täckningen inte fungerar som den ska, har kontrollerat området Kristianstad (Om jag inte har fel blir nordöstra skåne) Det finns ingen känd driftstörning i området eller någon mast som ligger nere.

Det jag skulle rekommendera är att du kontaktar kundservice här för vidare felsökning, då detta är ett öppet forum kan vi inte hantera specifika ärenden.

• Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 13 september 2022

Har kollat rundor lite, det är flera med olika operatörer som verkar ha problem. Jag får kolla med kundservice då :)

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies