@JeppePeppe Foto: Martin CedvanderÂ
@Martin - 3 kund i 15Ă„r WOW! Vilken jĂ€dra bild! Ăr det pĂ„ Samsung Note? Tips pĂ„ namn: âMartin - Professionell fotograf i 15 Ă„râ
Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! đđđÂ
Â
Bra tips pĂ„ namn! Har fotat i mĂ„nga Ă„r...Â
Jag tĂ€nkte vĂ€l! Fick vĂ€rldens chock, tĂ€nkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Ă„rÂ
Jag tĂ€nkte vĂ€l! Fick vĂ€rldens chock, tĂ€nkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Ă„rÂ
Kameran Ă€r bra pĂ„ Samsung men inte sĂ„ bra som en systemkamera đđ
Har du inte hittat svar pÄ din frÄga, sÄ kan du alltid höra av dig till oss!
Har redan ett konto? Logga in
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklagar, vi kollar fortfarande filens innehÄll för att sÀkerstÀlla att den Àr sÀker att ladda ned. Försök igen om nÄgra minuter.
Beklagar, vÄr virusskanner visade att denna fil inte Àr sÀker att ladda ned.