Skip to main content

FullmĂ„ne bredvid HI3G mast 🌕

  • January 17, 2022
  • 4 svar
  • 120 visningar

Martin 20 Är med 3
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+37

@JeppePeppe Foto: Martin Cedvander 

4 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • January 17, 2022

@Martin - 3 kund i 15Ă„r WOW! Vilken jĂ€dra bild! Är det pĂ„ Samsung Note? :dizzy_face:

Tips pĂ„ namn: “Martin - Professionell fotograf i 15 Ă„r”


Martin 20 Är med 3
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+37

@Martin - 3 kund i 15Ă„r WOW! Vilken jĂ€dra bild! Är det pĂ„ Samsung Note? :dizzy_face:

Tips pĂ„ namn: “Martin - Professionell fotograf i 15 Ă„r”

Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! 🌕😊🙈 

 

Bra tips pÄ namn! Har fotat i mÄnga Är... 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • January 17, 2022

Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! 🌕😊🙈 

 

Jag tÀnkte vÀl! Fick vÀrldens chock, tÀnkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Är :heart_eyes:

 


Martin 20 Är med 3
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+37

Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! 🌕😊🙈 

 

Jag tÀnkte vÀl! Fick vÀrldens chock, tÀnkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Är :heart_eyes:

 

Kameran Ă€r bra pĂ„ Samsung men inte sĂ„ bra som en systemkamera 😉😉