Skip to main content

FullmĂ„ne bredvid HI3G mast 🌕

• 17 januari 2022
  • 4 svar
  • 116 visningar

Martin 3 kund i 19Ă„r
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+35

@JeppePeppe Foto: Martin Cedvander 

HjÀlpte inlÀgget dig med din frÄga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 17 januari 2022

@Martin - 3 kund i 15Ă„r WOW! Vilken jĂ€dra bild! Ă„r det pĂ„ Samsung Note? :dizzy_face:

Tips pĂ„ namn: â€œMartin - Professionell fotograf i 15 Ă„r”

Martin 3 kund i 19Ă„r
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+35
JeppePeppe skrev:

@Martin - 3 kund i 15Ă„r WOW! Vilken jĂ€dra bild! Ă„r det pĂ„ Samsung Note? :dizzy_face:

Tips pĂ„ namn: â€œMartin - Professionell fotograf i 15 Ă„r”

Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! 🌕😊🙈 

Bra tips pĂ„ namn! Har fotat i mĂ„nga Ă„r... 

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 17 januari 2022
Martin - 3 kund i 15Ă„r skrev:

Nej jag fotade med min systemkamera och objektiv! Masten Ă€r en bit bort och i eftermiddag gick fullmĂ„nen upp i horisonten! 🌕😊🙈 

Jag tĂ€nkte vĂ€l! Fick vĂ€rldens chock, tĂ€nkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Ă„r :heart_eyes:

Martin 3 kund i 19Ă„r
SuperhjÀlte
Forum|alt.badge.img+35
JeppePeppe skrev:
Martin - 3 kund i 15Ă„r skrev:

Jag tĂ€nkte vĂ€l! Fick vĂ€rldens chock, tĂ€nkte att det inte kunde vara möjligt hahah! Fantastiskt bra bild @Martin - 3 kund i 15Ă„r :heart_eyes:

Kameran Ă€r bra pĂ„ Samsung men inte sĂ„ bra som en systemkamera 😉😉

LĂ€mna en kommentar

Du vĂ€ljer kakor đŸȘ

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbĂ€ttra annonsupplevelsen för vĂ„ra besökare anvĂ€nder vi kakor (cookies). Du kan nĂ€r som helst Ă€ndra ditt samtycke till kakor genom att klicka pĂ„ “Hantera cookies” lĂ€ngst ner pĂ„ sidan. Genom att klicka pĂ„ "GodkĂ€nn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
LÀs mer om vÄr cookiepolicy

Hantera cookies