Skip to main content

Uppkopplad och avkoppling på tåget.

  • December 3, 2025
  • 2 svar
  • 86 visningar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+37

3 förstärker sitt nät längs svenska järnvägen. Allt för att du ska vara uppkopplad längs järnvägen. Ny basstation som ska förstärka täckningen framförallt i tunneln på bilden ... 

@Limpen ​@JeppePeppe ​@Fredrik W ​@Jonte062 

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • December 9, 2025

@Martin 20 år med 3  Den frilansande 5G-fotografen har gjort det igen! Riktigt bra bild med grym info - älskart! 📡📸


Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+37

@Martin 20 år med 3  Den frilansande 5G-fotografen har gjort det igen! Riktigt bra bild med grym info - älskart! 📡📸

@JeppePeppe Tack 🙏