Skip to main content

Uppladdningshastigeten ökat något?

  • December 6, 2023
  • 3 svar
  • 76 visningar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+37

Här i Göteborg verkar det som hastigheter på uplink har ökat något på senaste... Tidigare har jag snittat på 110 Mbits men nu är jag uppe och snokar på 150 Mbits... 🚀

@JeppePeppe 

3 svar

  • Rookie
  • December 7, 2023

Runt 130-150 upp är normalt med tre i Floda Lerums kommun.

 

 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • December 7, 2023

@Martin 3 kund i 18år Grymt! Kull att kunna se förbättring över tid också 😎

@Dameli Najs! Roligt att se hur hastigheten är på olika platser, tack för att du delade bilden! 😁


Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+37

Runt 130-150 upp är normalt med tre i Floda Lerums kommun.

 

 

Härligt! Inte bara jag som upplever detta då 😉