Skip to main content
Besvarat

Utbyggnad Hammarstrand

• 5 december 2023
  • 1 svar
  • 47 visningar

Har sett på eran karta att ni kommer bygga ut öster om Östersund mot Hammarstrand.

Men det står inom 6mån och den tiden har gått.

Kommer det att finnas täckning där under julhelgen?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Opus280! 👋

På de platser där det står 6 månader, så kan det ofta vara väldigt osäkert med exakt när det är klart. Det handlar om många olika faktorer som spelar in - allt från resurser hos oss, till avtal för utbyggnaden på platsen. Jag kan tyvärr inte bekräfta exakt när det är klart, men vi jobbar hårt med att bygga ut det så fort vi kan och jag hoppas att du får det nya nätet på plats snart!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 5 december 2023

Hejsan @Opus280! 👋

På de platser där det står 6 månader, så kan det ofta vara väldigt osäkert med exakt när det är klart. Det handlar om många olika faktorer som spelar in - allt från resurser hos oss, till avtal för utbyggnaden på platsen. Jag kan tyvärr inte bekräfta exakt när det är klart, men vi jobbar hårt med att bygga ut det så fort vi kan och jag hoppas att du får det nya nätet på plats snart!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies