Skip to main content
Fråga

Ändra Samtals-id

  • 27 juni 2022
  • 1 svar
  • 33 visningar

Kan jag ändra samtals-id för mina kollegor via administratörssidan på 3front-office?

Eller måste var och en göra det via sin 3-app?

Vi ska nämligen ta bort våra fastnummer och bara ha våra mobilnummer, så därför vill vi redan nu börja med att visa mobilnummer när vi ringer ut.

MVH

Anna-Karin Cederstrand Karlsson
SV Kalmar län

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • 28 juni 2022

Hej , @akceder 

Det var en klurig fråga du . Har själv inte så koll på Företagssidan och växeln o så . Men sökte bara lite snabbt och kanske nedan länk är något intressant ?

Vet inte hur 3fron-Office sidan ser ut , bara appen .

 

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf

 

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/softphone/softphone_samtals-ID.pdf

Annars skulle jag nog höra av mig till kundtjänst och företagsdelen där så har dom nog en bra guide över hur ni vill ha det tillslut :)

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies