Besvarat

Aktiverat nytt SIM-kort men fungerar inte


Har fått nytt sim-kort och aktiverat det samt haft telefonen avstängd efter detta trots det går det inte ringa eller ta emot samtal. Tacksam för hjälp

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Nils 7 januari 2019, 16:50

Hejsan @Twingoking !

Varmt välkommen till forumet! :-)

Det kan dröja några timmar innan det hoppar igång, men normalt sker det inom bara några minuter.

Har det löst sig för dig? Om du fortsatt upplever problem rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice så kan dom se över vad det är som felar! 🙂 Du hittar kontaktuppgifter här.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Twingoking !

Varmt välkommen till forumet! :-)

Det kan dröja några timmar innan det hoppar igång, men normalt sker det inom bara några minuter.

Har det löst sig för dig? Om du fortsatt upplever problem rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice så kan dom se över vad det är som felar! 🙂 Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings