Skip to main content

Har beställt nytt sim kort. Jag har aktiverat det och har inte fått nytt nummer hur gör jag för att få ett helt nytt nummer

Om du beställer ett nytt SIM-kort till ditt abonnemang, får du ett nytt SIM-kort som ersätter ditt befintliga. Då får alltså inte ett nytt nummer i detta fall.

Om du vill byta nummer på ett befintligt abonnemang behöver du göra ett nummerbyte, det behöver du ta hjälp av 3Kundservice eller en 3Butik för att göra. Du behöver inte byta SIM-kort för att byta nummer.

Om du vill beställa ytterligare ett nummer och ha kvar ditt befintliga är det bara att beställa ett nytt abonnemang på tre.se.


// Vi har flyttat ditt inlägg till Nummer och samtalsinställningar för att spegla innehållet bättre / Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar