Besvarat

Flerpartsamtal

  • 7 januari 2020
  • 1 svar
  • 247 visningar

Jag kan inte sammankoppla samtal. Det står bara något om att det inte stöds. Hur löser jag detta?

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till Nummer och samtalsinställningar

icon

Bästa svar av JeppePeppe 8 januari 2020, 13:40

Hejsan @gurkmajjo, välkommen till 3Community :rainbow:

 

Det är en funktion i abonnemanget som ofta inte är aktiverat sedan innan. Ifall du hör av dig till kundservice så kan de lägga in det på momangen. Tryck här för att kontakta kundservice :sunglasses:

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +6

Hejsan @gurkmajjo, välkommen till 3Community :rainbow:

 

Det är en funktion i abonnemanget som ofta inte är aktiverat sedan innan. Ifall du hör av dig till kundservice så kan de lägga in det på momangen. Tryck här för att kontakta kundservice :sunglasses:

Svara