Besvarat

Fråga om nummer

  • 26 March 2019
  • 1 svar
  • 172 visningar

Jag fick för flera dagar sedan veta att det var dags att använda mig av 3. Det framgick vid detta tillfälle att jag tilldelats ett 070 nummer som är omöjligt att använda.Vad ska jag med detta till? Ingen känner till det numret.Jag hade då hunnit säga upp min vidarekoppling hos Tele 2.
Detta innebär att mina kunder ringer mitt hemnummer och kommer till en telefonsvarare som jag sedan inte kan nå. Katastrof! Jag förlorar kunder på detta. Varför har 3 sådana rutiner.
Tacksam för svar.
Med vänlig hälsning Jan Löfgren.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Nils 27 March 2019, 13:32

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Halloj @Fiolenmin och varmt välkommen till 3Community! 😊

Jag kan härifrån inte se exakt vad som har hänt, men det låter som att ditt gamla mobilnummer har flyttats över till oss, om du har fått ett meddelande om att numret har ändrats. Kan det stämma?

Gällande flytt av hemnummer i sig så tar detta 7-14 dagar och i samband med det så stängs då hemnumret hos din gamla operatör, så du behöver inte säga upp det via dom.

Ta gärna kontakt med vår kundservice så kan dom se lite mer specifikt vad som har hänt i ditt fall!

Svara