Skip to main content
Besvarat

Går det att byta till ett nytt nummer?

• 27 februari 2019
  • 2 svar
  • 465 visningar

Hej kan man byta mobilnummer hos er o vad finns det för nummer?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummer och samtalsinställningar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

att genomföra ett nummerbyte på ett befintligt abonnemang kostar 250kr om jag inte missminner mig. Om du ringer till 3 kan de hjälpa dig. När du ringer, ha gärna någon favoritsiffra eller kort kombination tillgänglig så kan de nog söka fram ett nummer som passar bra för dig!

Numret till 3 är 0735-300 400 🙂
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 27 februari 2019
Hej,

att genomföra ett nummerbyte på ett befintligt abonnemang kostar 250kr om jag inte missminner mig. Om du ringer till 3 kan de hjälpa dig. När du ringer, ha gärna någon favoritsiffra eller kort kombination tillgänglig så kan de nog söka fram ett nummer som passar bra för dig!

Numret till 3 är 0735-300 400 🙂

• Nykomling
  • 27 februari 2019
Mycket bra svar får se vad jag gör

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies