Besvarat

Går inte att stänga av 3Svar

  • 11 February 2020
  • 3 svar
  • 407 visningar

Användarnivå 1

Jag har stängt av tresvar från kundtjänst men den står kvar i inställningarna på telefon?

Det står min operatör och inställningar för min operatör, varför det? Försvinner inte det när man inaktiverar svararen?

(Sony Xperia x) 

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Emanuel 12 February 2020, 14:25

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan  @ny abonnent om vi stängt av den via vårt interna system så kan det ta en stund innan det uppdateras på telefonens inställningar :innocent:

Användarnivå 1

Jag har bytt till min samsung s9 nu igen sen jag fått tillbaka den från service med nytt program, och har tre sim i, som på sonyn, och det verkar vara samma problem med den här, inställningarna försvinner ej, förut stod det nummer på vidarekopplingen men nu har jag kopplat in tresvar igen och det syns inget nummer?

Användarnivå 7
Emblem +36

Jag har bytt till min samsung s9 nu igen sen jag fått tillbaka den från service med nytt program, och har tre sim i, som på sonyn, och det verkar vara samma problem med den här, inställningarna försvinner ej, förut stod det nummer på vidarekopplingen men nu har jag kopplat in tresvar igen och det syns inget nummer?

 

Har du testat att ta emot ett samtal för att se hur det fungerar? Så att det inte är inställningarna i telefonen som spelar dig ett spratt.

 

Ifall det inte fungerar som det ska, så rekommenderar jag att kontakta kundservice då det var dom (som jag förstår det) som stängde av den från första början - så kan de se över inställningarna som är aktiva och därefter justera det :slight_smile:

Svara