Besvarat
Hemligt nummer
Min vårdcentral ringer mig från ett hemligt nummer. Av misstag har jag avvisat samtal från det numret. Hur återställer jag det?
mvh Janne
mvh Janne
Bäst svar av Tristan
Hej Janne!
Trevligt att höra att våra gemensamma ansträngningar gav resultat och att du nu kan bli nådd av din vårdcentral.
Det du upplevde är både nackdelen och styrkan i Android - ingen användning av det operativsystemet är exakt likadan som en annan och det gör att man ibland måste bortse ifrån olikheter och istället öppna upp ögonen för vilka alternativ som finns när man har hittat fram till rätt inställningsmeny, vilket du också gjorde och därmed lyckades lösa ditt problem. Värt att lägga på minnet till nästa gång.
Ha en trevlig helg.
: )
Visa originalTrevligt att höra att våra gemensamma ansträngningar gav resultat och att du nu kan bli nådd av din vårdcentral.
Det du upplevde är både nackdelen och styrkan i Android - ingen användning av det operativsystemet är exakt likadan som en annan och det gör att man ibland måste bortse ifrån olikheter och istället öppna upp ögonen för vilka alternativ som finns när man har hittat fram till rätt inställningsmeny, vilket du också gjorde och därmed lyckades lösa ditt problem. Värt att lägga på minnet till nästa gång.
Ha en trevlig helg.
: )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.